Ce alimente trebuie să consumați pentru a crește erecția


Anumite alimente, exerciţii fizice şi relaxarea pot avea acelaşi efect de combatere a disfuncţiilor erectile.

Pepenele rosu

Ştiri pe aceeaşi temă Grăsuţ sau de-a dreptul obez? Cum ne scurtează viaţa ce alimente trebuie să consumați pentru a crește erecția de hrană Subiect de glumă pentru spiritul popular care a inventat diverse sinonime ingenioase pentru a o descrie, disfuncţia erectilă este, simplu spus, incapacitatea de a obţine sau de a menţine o erecţie satisfăcătoare.

penisul curbat în jos timpul mediu de erecție la bărbați

Disfuncţia erectilă are o incidenţă mult mai mare decât vor să recunoască mulţi pacienţi. Celebrele pastile albastre cunoscute sub denumirea de Viagra şi comercializate începând cu au fost o oază de speranţă pentru mulţi bonavi însă s-a dovedit că au şi efecte secundare importante, un preţ nu tocmai accesibil ca să nu mai punem la socoteală şi jena de a le procura din farmacie. Vestea bună e că Viagra nu e singura opţiune de tratament împotriva disfuncţiei erectile.

Iată ce recomandări fac experţii.

Consumaţi mult ulei de măsline. Menţinerea la un nivel normal al tensiunii arteriale şi a colesterolului poate ajuta viaţa sexuală. Ajutor de la fitoterapeut.

1. Usturoiul

Arginina este un aminoacid care îmbunătăţeşte fluxul de sânge necesar într-un act sexual. Arginina se găseşte nu doar sub formă de suplimente, ci şi în alimente bogate în proteine precum soia, orezul integral, carnea de pui, nucile şi produsele lactate.

porecle pentru penis erecția este rară

Se recomandă două până la cinci grame de arginină pe noapte, cu o oră înainte de actul sexual. Abandonaţi ţigările! Bărbaţii fumători sunt mai predispuşi la disfuncţii erectile şi cu cât numărul de ţigări fumate este mai mare cu atât creşte şi riscul de a suferi de aşa ceva.

forum pentru femei despre dimensiunea penisului îmbunătățirea și prevenirea erecției

Analiza are la bază o examinare pe 7. Faceţi mişcare, dar nu pe bicicletă! Dacă aveţi probleme cu erecţia, nu staţi întins pe canapea.

Adresa de e-mail a destinatarului X Disfunctiile erectile sunt stanjenitoare, frustrante si va pot afecta viata de cuplu. Exista mai multe moduri in care pot fi tratate, cu ajutorul pastilelor sau al unor interventii chirurgicale.

Sportul ajută circulaţia sângelui şi, prin urmare, performanţa sexuală. Orice fel de mişcare fizică este bună, mai puţin cea pe bicicletă întrucât traumatizează perineul, inclusiv arterele care transport sângele către penis.

problemă bărbați penis mic ca utilizator cu o pompă pentru penis

În plus, crează senzaţia de amorţire a glandului existentă la unii ciclişti. Stresul este responsabil de apariţia multor problem de sănătate, inclusiv de disfuncţiile erectile.

Din fericire, există soluții simple și naturale pentru creșterea potenței, garantate să vă ofere nopți de neuitat. În continuare, o să vă prezentăm cele mai bune alimente naturale pentru potență — unele dintre ele ingrediente banale, ieftine și ușor de procurat din orice supermarket sau piață, dar cu efecte total neașteptate, altele suplimente naturale care aduc beneficii de neuitat. Usturoiul Cine ar fi crezut că banalul usturoi ar putea avea o întrebuințare în afara bucătăriei? Ultimele studii au demonstrat că anumite substanțe regăsite în usturoi, mai precis, sulfidele, sunt eficiente în lupta contra cancerului la stomac și reducția maselor tumorale. În mod surprinzător, studiile clinice arată că usturoiul este pe de-o parte, un afrodiziac puternic și pe de altă parte un aliment pentru potență.

Totodată, impotenţa poate creşte nivelul de stress ajungându-se într-un cerc vicios. Aşa că relaxaţi-vă şi luaţi distanţă faţă de probleme.

Alimente care iți imbunatătesc viața sexuală și nu numai — spanac, alune, stridii, avocado, ardei gras si pepenele 09 mart.

Practicaţi meditaţia. Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

inele restrictive ale penisului dezvoltarea penisului masculin