Semn de erectie proasta. Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună


  • Vorbind cu un penis
  • Ce legume să mănânci pentru o erecție mai bună

Kristen Dold În timpul unei documentări pentru un alt articolam fost surprins să aflu că două studii independente au descoperit că între un sfert și o treime dintre bărbații cu vârste sub patruzeci de ani sufereau de disfuncții erectile. Asta i-a făcut pe oamenii de știință să analizeze stilul de viață al tinerilor.

Aceștia fumează, beau alcool, nu dorm suficient și mănâncă prost. Când am citit că mănâncă prost, m-am gândit la fast food, la toate mâncărurile procesate și carbohidrații care fac penisurile de douăzeci-treizeci de ani să se comporte ca niște penisuri de moși.

  • Cum să afli cât de mult penisul tău cm
  • 5 cauze surprinzatoare ale impotentei | Catena

Dar noile cercetări sugerează că tinerii sunt afectați nu neapărat de ce mănâncă, ci de ce le lipsește din alimentație: flavonoidele. Flavonoidele se găsesc în aproape toate fructele și legumele.

semn de erectie proasta măsurați lățimea penisului

Numele se referă la o categorie diversă de fitonutrienți substanțe din plante care — alături de carotenoide — sunt responsabile de culorile puternice de pe tarabele de legume. Numeroase studii au demonstrat că consumul de flavonoide luptă împotriva obezității, a bolilor cardiovasculare, a diabetului, a semn de erectie proasta tipuri de cancer și a bolilor neurodegenerative și pot prelungi durata de viață. Dar când ești în floarea vârstei, nu te sperie bolile cronice și sunt slabe șanse să renunți la mâncăruri care stimulează centrul de recompense ale creierului.

semn de erectie proasta membrana mucoasă a penisului

Pe de altă parte, s-ar putea să te convingă promisiunea unei erecții mai zdravene. Studiul publicat în ianuarie în Journal of Sexual Medicine n-a fost primul care a dovedit legătura dintre consumul de vinete și erecție. Înaltă cercetare a descoperit că un consum mai mare de flavonone, antocianine și flavone — trei categorii de flavonoide — e asociat cu reducerea riscului de dezvoltare a unei disfuncții erectile la bărbații cu vârste sub șaptezeci de ani.

Totuși, acest studiu a analizat doar bărbații cu vârste între 18 și patruzeci de ani — categoria de vârstă asociată în mod tradițional cu o frecvență mai mare a sexului.

Cercetătorii au descoperit om penis mare toți tinerii care consumau mai puține flavonoide aveau șanse mai mari să aibă disfuncții erectile și au declarat că flavonele sunt categoria de flavonoide care contribuie cel mai mult la o funcție erectilă sănătoasă.

Sus Programati impreuna cu medicul dumneavoastra un examen fizic complet. Primul pas in evaluarea medicala a disfunctiei erectile este de a alcatui o istorie sexuala, medicala si psihosociala a pacientului. Disfunctia erectila este un subiect delicat, iar medicul dumneavoastra ar trebui sa fie sensibil si atent pentru a nu va crea o stare de disconfort, care ar putea fi legata de dezvaluirea unor astfel de detalii intime din viata dumneavoastra privata. Acesta va va intreba daca aveti dificultati in a obtine o erectie, daca erectia este potrivita pentru penetrare, daca erectia poate fi semn de erectie proasta pana cand partenerul a atins orgasmul, daca se produce ejacularea si daca, atat dumneavoastra, cat si partenerul dumneavoastra sunteti satisfacuti. Veti fi intrebat daca urmati tratament medicamentos, vi se vor cere informatii despre orice tip de intereventie chirurgicala suferita, detalii despre alte afectiuni.

Legumele precum ardeii, roșiile și vinetele conțin o cantitate mare din flavona luteolină. Țelina conține atât luteolină, cât și apigenină, altă flavonă, și acționează și ca un afrodisiac.

semn de erectie proasta ce este disfunctia erectila

Țelina mai conține și androstenon și androstenol, care s-a dovedit că au semn de erectie proasta asupra stării emoționale și a reacției sexuale a femeilor, precum și asupra selecției partenerului.